Košík 0 0 Kč

Platební podmínky

Způsoby doručení

  • Osobní odběr
  • DPD – 100 Kč, při objednávce do 1000 Kč
  • DPD – zdarma, při objednávce nad 1000 Kč
  • Fofr – zdarma, jen pro přepravu matrací

Způsoby plateb

  • Hotově na pobočce
  • Dobírkou
  • Bankovním převodem
  • GoPay

Reklamace

Veškeré reklamace řešíme co v nejkratším možném termínu.

Záruka začíná běžet dnem převzetí výrobku spotřebitelem. Na zboží je poskytována záruka 24 měsíců stejně jako v kamenném obchodě. Prodejce odpovídá za všechny vady výrobku, které má zboží při převzetí kupujícím nebo které se objeví v průběhu záruční doby. Nevztahuje se pak na vady způsobené nešetrným zacházením nebo mechanickým poškozením. Reklamaci je možné uplatnit poštou i osobně.

Osobní předání výrobku k reklamaci

Vámi zakoupené zboží můžete předat k reklamaci v Brně na adrese Lindart s.r.o., Pražákova 10, 619 00 Brno. Reklamační formulář s Vámi rádi vyplní naši pracovníci přímo na pobočce. Poté bude Vámi reklamované zboží postoupeno k posouzení a v případě uznání reklamace Vám bude zboží vyměněno, nebo Vám budou vráceny peníze.

Doručení poštou

V případě, že budete zakoupené zboží zasílat k reklamaci poštou, případně jinou doručovací službou, zašlete tuto zásilku na adresu Lindart s.r.o., Pražákova 10, 619 00 Brno Do zásilky přiložte reklamační formulář, který naleznete zde. V případě uznání reklamace, Vám budou náklady na dopravu spojené s reklamací výrobku vráceny na základě zaslaného potvrzení. Reklamovaný výrobek není nutné adresovat konkrétnímu pracovníkovi. V žádném případě nezasílejte reklamované zboží na dobírku. Takové zásilky nebudeme přebírat.

Odstoupení od smlouvy

V případě, že chcete odstoupit od smlouvy, můžete využít tento formulář.

Zpět nahoru

Adresa

LINDART s.r.o.
Pražákova 10
619 00 Brno

Otevírací doba

Po – Pá, 9:00 – 17:00