Doprava a platba
Způsoby doručení
- Osobní odběr
- DPD – 100 Kč, při objednávce do 1000 Kč
- DPD – zdarma, při objednávce nad 1000 Kč
- Geis – zdarma, jen pro přepravu matrací
Způsoby plateb
- Hotově na pobočce
- Platební kartou na pobočce
- Dobírkou
- Bankovním převodem
- GoPay
- GoPay bankovní převod ( přesměrování do banky s předvyplněným platebním příkazem )
Reklamace
Veškeré reklamace řešíme co v nejkratším možném termínu.
Záruka začíná běžet dnem převzetí výrobku spotřebitelem. Na zboží je poskytována záruka 24 měsíců stejně jako v kamenném obchodě. Prodejce odpovídá za všechny vady výrobku, které má zboží při převzetí kupujícím nebo které se objeví v průběhu záruční doby. Nevztahuje se pak na vady způsobené nešetrným zacházením nebo mechanickým poškozením. Reklamaci je možné uplatnit poštou i osobně.
Osobní předání výrobku k reklamaci
Vámi zakoupené zboží můžete předat k reklamaci v Brně na adrese Lindart s.r.o., Pražákova 10, 619 00 Brno. Reklamační formulář s Vámi rádi vyplní naši pracovníci přímo na pobočce. Poté bude Vámi reklamované zboží postoupeno k posouzení a v případě uznání reklamace Vám bude zboží vyměněno, nebo Vám budou vráceny peníze.
Doručení poštou
V případě, že budete zakoupené zboží zasílat k reklamaci poštou, případně jinou doručovací službou, zašlete tuto zásilku na adresu Lindart s.r.o., Pražákova 10, 619 00 Brno Do zásilky přiložte reklamační formulář, který naleznete zde. V případě uznání reklamace, Vám budou náklady na dopravu spojené s reklamací výrobku vráceny na základě zaslaného potvrzení. Reklamovaný výrobek není nutné adresovat konkrétnímu pracovníkovi. V žádném případě nezasílejte reklamované zboží na dobírku. Takové zásilky nebudeme přebírat.
Odstoupení od smlouvy
V případě, že chcete odstoupit od smlouvy, můžete využít tento formulář.